Thank you!
We will contact you shortly
+ 38 (048) 719-88-38
Міжнародний гуманітарний університет
Новини МГУ
28 серпня, напередодні нового навчального року за ініціативи Президента Міжнародного гуманітарного університету академіка Сергія КІВАЛОВА були проведені навчально-методичні тренінги для всіх викладачів університету на тему «Оптимізація освітнього процесу та розвитку професійного потенціалу викладачів».
Відкриваючи тренінги ректор університету Костянтин ГРОМОВЕНКО наголосив на важливості постійного вдосконалення педагогічної майстерності та відповідності освітнього процесу сучасним вимогам. Він підкреслив, що саме викладачі є рушійною силою університету, адже від їхньої компетентності, креативності та відданості залежить якість підготовки майбутніх фахівців.
У ході тренінгів перший проректор Василь ЛЕФТЕРОВ представив результати анкетування здобувачів вищої освіти щодо якості надання освітніх послуг. Він звернув увагу на сильні сторони освітнього процесу та водночас наголосив на аспектах, які потребують подальшого вдосконалення. Ці дані стали важливим орієнтиром для подальшої роботи викладачів та адміністрації.
Актуальні питання створення безпечного середовища для навчання та організації виховної роботи були висвітлені проректором з економічної, інноваційної та виховної діяльності Миколою МИХАЙЛОВИМ. Він наголосив на важливості поєднання освітнього та виховного процесів, створення безпечного середовища для навчання та роботи, що є невід’ємною складовою сучасного університетського життя.
Крім того, у ході заходу військовозобов’язані чоловіки та жінки були ознайомлені з Правилами військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року №1487. Наголошено на ключових вимогах документа, порядку ведення обліку, правах і обов’язках громадян, а також відповідальності за недотримання визначених норм.
Організаційні особливості щодо підготовки та проведення освітнього процесу у 2025–2026 навчальному році були представлені начальником навчального відділу Лілією САЄНКО. Вона звернула увагу на ключові моменти в навчальному плануванні та практичні аспекти, які допоможуть викладачам ефективніше організувати свою роботу.
Важливою і водночас інтерактивною частиною програми стала ділова гра «Якості викладача». Учасники тренінгів мали можливість у форматі активної взаємодії проаналізувати власні підходи до професії і особистості викладача, і побачити, які якості викладача вищої школи є справді ключовими з точки зору сучасних освітніх стандартів. Атмосфера активного обговорення сприяла обміну досвідом і стала цінним елементом професійного розвитку та вдосконалення педагогічної майстерності.
Особливу увагу під час проведення навчально-методичних тренінгів було приділено питанням педагогічної етики, врахуванню індивідуальних етнічних та релігійних особливостей здобувачів освіти, а також дотриманню політики запобігання та недопущення будь-яких проявів корупції, упередженого ставлення, дискримінації чи сексуальних домагань. Відповідні Інструкції Міжнародного гуманітарного університету визначають ці питання як складову частину процесу безперервного професійного вдосконалення педагогічних та науково-педагогічних працівників. Такий підхід спрямований на створення безпечного й інклюзивного освітнього середовища, що відповідає сучасним європейським стандартам.
Завершився захід підведенням підсумків та окресленням подальших кроків для оптимізації навчально-методичної роботи університету. Ці тренінги стали не лише платформою для обміну думками, а й важливим етапом у формуванні єдиної стратегії розвитку педагогічних та науково-педагогічних працівників Міжнародного гуманітарного університету.